Pozor, niesi stroj!

22.11.2016 12:36

Každý chce byť lepší a neustále sa zlepšovať, vo fitku ide stále na 100%, ale na regeneráciu sa veľa krát zabudne. Samozrejme ak chceš mať svaly, tak musíš doslova drieť ako kôň, ale úmerne tomu musíš aj oddychovať! Ak sa začneš cítiť slabšie, sú to prvé príznaky pretrénovania. Odporúčam ti vtedy na pár tréningov poľaviť tempo, vziať ľahšie váhy, a svaly radšej prepumpovať. Sval aspoň dostane iný podnet, a oddýchne si. Ty zasa načerpeš novú motiváciu, a to ťa posunie vpred. Takýmto striedaním intenzity tréningu si znižuješ riziko zranenia, ktoré by ťa mohlo na istý čas úplne vyradiť z tejto železnej hry. Preto sa snaž načúvať reči svojho tela ;)

Každý chce byť lepší a neustále sa zlepšovať, vo fitku ide stále na 100%, ale na regeneráciu sa veľa krát zabudne. Samozrejme ak chceš mať svaly, tak musíš doslova drieť ako kôň, ale úmerne tomu musíš aj oddychovať! Ak sa začneš cítiť slabšie, sú to prvé príznaky pretrénovania. Odporúčam ti vtedy na pár tréningov poľaviť tempo, vziať ľahšie váhy, a svaly radšej prepumpovať. Sval aspoň dostane iný podnet, a oddýchne si. Ty zasa načerpeš novú motiváciu, a to ťa posunie vpred. Takýmto striedaním intenzity tréningu si znižuješ riziko zranenia, ktoré by ťa mohlo na istý čas úplne vyradiť z tejto železnej hry. Preto sa snaž načúvať reči svojho tela ;)

Kontakt

Peter Muráň 0911/092 580 pepo.muran@gmail.com