KOĽKO BY MALA TRVAŤ SILOVÁ ČASŤ TRÉNINGU VO FITKU?

10.05.2016 20:08

Vo fitku sa stretávam často s ľudmi, ktorý strávia pri tréningu denne viac ako dve hodiny, no aj s opačným prípadom a to s ľuďmi, ktorý si odcvičia tréning za 20 minút a idú domov. Ani jedno ani druhé nieje to pravé orechové. Tréning by mal mať vysoký objem práce (cca 25 - 35 sérií), no mal by byť rýchly a intenzívny. Tréning s takýmto objemom práce a s vysokou intenzitou by mal trvať približne 50-90 minút. Kto má kratší tréning ako 50 minút má buď nízky objem práce, alebo nízku intenzitu (používa nízke záťaže a tým pádom má vysoké tempo). Kto má naopak dlhší tréning ako 90 minút má buď príliš veľký objem práce, alebo nízke tempo a dlhé prestávky medzi sériami. Výhodou krátkeho a intenzívneho tréningu je zvýšená hladina testosterónu v krvy, a naopak pri dlhom tréningu hladina prudko klesá (hádam netreba vysvetľovať, že testosterón je anabolický hormón, ktorý nám pomáha zväčšiť, vyformovať a spevniť svalovú hmotu). Zoberte si ku srdcu fakt, že vo fitku nemusíte ponocovať aby ste vyformovali svoju postavu. Príďte, poriadne tvrdo si zacvičte, a choďte regenerovať a robit iné veci, ktoré Vás bavia ;)

Kontakt

Peter Muráň 0911/092 580 pepo.muran@gmail.com