DNES SA POZRIEME NA JEDEN Z NAJVÄČŠÍCH A NAJROZŠÍRENEJŠÍCH MÝTOV ČO DODNES KOLUJÚ, A STRETÁVAM SA S NÍM TAKMER DENNE.

10.05.2016 20:14

Stále sa ma pýtate či moc vadí, ak si dáte brucho každý tréning, alebo či si môžete pridať aspoň ďalšie dva-tri cviky na konci tréningu na brucho kôli túžbe schudnúť čo najviac práve z tejto oblasti. Bohužial lokálne sa chudnúť nedá, a to že si dáš pár cvikov na brucho naviac ti pomôže prinajlepšom iba spevniť brušný sval, ale ak tam máš 10cm vrstvu podkožného tuku, tak z nej neubudne a bohužiaľ sa ani nespevní a ani nepremení na sval. Kocky na bruchu sa nerobia iba brušákmi. To nestačí! Treba byť v kalorickom deficite (v diéte), až pokiaľ ti nezmizne taká vrstva podkožného tuku, že sa ti ten vysnený ,,pekáč buchet,, neukáže ;) Takže namiesto brušákovania si choď radšej zabehať, zaplávať atď. a uprav si stravu, aby si sa dostal rýchlejšie do kalorického deficitu. 
Prajem pevnú vôľu na ceste za kockami na bruchu ;)

Kontakt

Peter Muráň 0911/092 580 pepo.muran@gmail.com