DNES BY SOM VÁM CHCEL NAPÍSAŤ NIEČO O KRUHOVOM TRÉNINGU.

10.05.2016 20:34

Kruhový tréning môže byť fajn. Pokiaľ sa chceš len hýbať alebo schudnúť, tak ti ,,kruháč,, stačí. Aspoň máš poriadne tempo pri cvičení, ideš od série ku sérii a poriadne sa zapotíš. Taktiež je kruhový tréning vhodný pre naberanie kondície. Ale ak očakávaš aj vyformovanie poprípade nabratie svalovej hmoty, tak sú určite pre teba vhodnejšie tréningy, kde zbytočne ,,neprelievaš,, krv zo svalovej partie do ďalšej a znova dokolečka. Pre svaly je lepšie sústrediť sa najskôr zopár sériami na jeden sval až ho dostatočne precvičíš a napumpuješ, a keď je sval dostatočne precvičený, potom sa môžeš sústrediť na ďalšiu svalovú partiu. V neposlednom rade je veľkým negatívom ,,kruháču,, obsadzovanie strojov a činiek. Čiže ak nechceš obmedzovať druhých v cvičení, je treba chodiť cvičiť buď do fitka určeného na kruhové tréningy, poprípade chodiť cvičiť v čase, kedy býva fitko takmer prázdne. Keď nemáš inú možnosť a ideš cvičiť svoj ,,kruháč,, v plnom fitku, tak sa ľudia budú na teba škaredo dívať a budeš im musieť vysvetľovať aký máš tréning. Tak si daj radšej klasický tréning a na kondičku a chudnutie kardio, popripade funkčný tréning :)

Kontakt

Peter Muráň 0911/092 580 pepo.muran@gmail.com